-Moa.

22 mars

Publicerad 2012-03-22 10:58:52 i ALLT.,

råkade skriva 22 mats. det skulle ju blivit lite fel.

idag är det Gassias och Lovisas födelsedag! visst är det lite coolt att dom föddes samma dag?! det tycker jag. så jag tycker att alla kan ta och gratta dom eftersom dom är några av mina bästa vänner!

har i alla fall halvdag idag, så vi börjar 1 eller nåt sånt. jag var lite badass igår och kom hem vid typ halv tolv. mamma blev arg. ajdå.

ikväll ska vi på förhandsvisningen till hungerspele med mina kompisar! boken är ju den enda boken förutom twilight böckerna som jag typ har läst. så jag är ganska taggad faktiskt. så vi äter middag ute innan. Asså usch jag känner bara att det här att blogga inte riktigt är min grej haha.

om ett halvår kommer vi antagligen se Ed igen. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela