-Moa.

Sony Music Office

Publicerad 2011-11-10 22:42:57 i ALLT.,

Jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Jag har haft en fantastisk kväll! Jag, Gassia och Lovisa åkte till stan direkt från skolan och mötte upp Matilda på centralen och så gick vi och fikade tills det var dags att gå till Sony Music's kontor. Där blev vi insläppta klockan 5. Det var vi och typ 20 per till! Vi hittade dessa najsiga platser precis bredvid mattan där Hot Chelle Rae senare skulle spela.

Vi trodde att vi hade för höga förväntningar, men jag ska säga er, det här var över våra förväntningar ;) Vi bjöds också på pizza, kakor, popcorn, godis, dricka. Det var riktigt mysigt och snällt av Sony Music att fixa det här.

Dom kom sen in och spelade ett par låtar. Mellan låtarna kunde man ställa frågor. Okej, jag ska försöka förklara på ett bra sätt nu men, jag är inte så bra på att förklara men here we go.
Dom frågade om någon hade en fråga och då började vi viska till varandra och eftersom vi satt så nära killarna så såg dom det och hörde oss när vi skrattade. Dom frågade om vi hade någon fråga, men eftersom vi itne hade någon så sa vi nej. Då började vi skratta ännu mer, då sa dom att om man skrattar så är det något och att det faktiskt fanns något vi ville fråga. Men grejen var att vi inte hade det. Efter nästa låt tjatade dom på oss igen och ville att vi skulle säga vår secret. Men nej ;) haha. Så efter det blev vi kallade för The Gossip Girls.

Sen fick alla gå fram till killarna och få autografer och bild med dom. Jag blev sjukt ful på min bild, så, mitt ansikte är blurry haha. Dom andra blev söta som vanligt!


Haha, Gassia goes modell.


Syns det att dom är glada eller vad?










Ser ni armen på sidan? haha, så nära satt jag. Det var faktiskt lite som att sitta med dom på scenen ;) hahaha, totally vår humor. tråkigt, jag vet.






Sen kom vi på att vi ville ta gangsta bilder med alla killarna haha! Vi är så roliga ;)





Man fick som sagt lappar/bilder med bandet på. Vi tog en sån och ritade mustasch/skägg på dom och skrev att dom skulle följa oss på twitter på baksidan. När vi gav lappen till Nash sa han att han hade velat ta kort på den men kunde inte eftersom hans kamera inte funkade. Men han sa att han skulle spara den och gick och la den i sin väska :) Så gissa vad som hände när vi var påväg ifrån Sony Music kontoret?! Läs bara det här...

 

Hur awesome är inte det? Haha, vi blev i alla fall sjukt glada! ;)






Det var verkligen en GRYM kväll och jag vill bara tacka Tjejerna och Hot Chelle Rae för en sån trevlig kväll! Men framför allt vill jag tacka Sony Music som bjöd in oss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela