-Moa.

I'll lift you up, I'll never stop.

Publicerad 2011-11-14 15:24:32 i ALLT.,

Usch, mår piss. Spelade matcherna igår trots att jag var/är väldigt förkyld och hängig. Om man ska se det från min hälsas sida var ju inte det så smart. När jag kom hem från matcherna som höll på till ungefär 5 så åt vi farsdagmiddag och sen gick jag och la mig vid halv sju. Vaknar upp klockan 10 och räknar då ut att jag har sovit mer än 15 timmar haha.

En annan sak som jag inte har haft tid att berätta är att min iphone gick sönder i fredags. Hade verkligen ingen aning varför, den fick inte att sätta, den var bara helt svart. Det hjälpte inte med att ladda den eller koppla in till datan. Men idag när jag kopplade den till datan så startades den! Gissa om jag är lycklig! haha

Det här får mig alltid att skratta även en dag som denna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela