-Moa.

Thank you.

Publicerad 2011-05-07 22:48:00 i ALLT.,

Jag vill bara säga tack. Den här dagen kommer nog vara den bästa på väldigt länge. Är så sjukt glad bara. Har så mycket glädje i mig. Vet inte hur jag ska förklara :p Men, jag vill bara tacka den bästa familjen på denna jord. Belieber familjen! Har nog aldrig träffat så mycket glatt, positivt, trevligt, roligt folk. Dagen går ju bara att beskrivas som F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Tack♥
fattar inte hur folk orkar ta sin lördag kväll och sitta där och nolajfa.

polisen grep säkert 20 personer. Och jag lovar att alla var killar som var runt 20 år. Dom blev gripna på grund av att dom vill hata på 13-16 åringar. Vilka är det som inte har något liv? Jo, THE HATERS.

Men jag måste ändå säga att det var fler positiva saker än negativa ! :) Men var bara tvungen att lägga upp den här videon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela