-Moa.

CANNIBAL

Publicerad 2011-03-19 15:58:13 i ALLT.,

herregud, kan inte fatta att jag typ kan hela texten till den där sången. Kan i alla fall hela första versen.. omg.


anyways... Mådde verkligen inte bra igår. Låg och kollade på One Tree Hill hela kvällen och gick och la mig vid 10. Sen vaknar jag halv 10 haha :p Sov alltså i nästan 12 timmar ^^

Skulle ha gått och kollat på någon elitmatch med Lola och några fler, men det blev inget. Tror inte att jag hade orkat heller :( Men ja, nu är det ju bara att tagga till på onsdag! Never Say Never!

Lägger upp lite bilder från förra helgen ;)





aa, orkar inte ladda upp fler därifrån för alla är så sjukt suddiga :s Men jag köpte ju nya hörlurar :D





såå.. Ska kolla hur Lola mår.. puss på er !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela