-Moa.

oops I said on my ....

Publicerad 2011-06-16 17:45:19 i ALLT.,

Tjenis!
Har haft sjukt mysigt de senaste dagarna. Älskar sommaren. Men man kommer ändå sakna skolan. Inte själva läxorna och allt sånt utan bara att träffa alla. Men man får väl försöka träffa alla då haha :p
Jaja, Efter skolavslutning på hersby gick jag och Jennifer hem till henne och åkte sen och träffade Karin och Hanna. Sen var det ju School's out, men. Ja, vi var typ inte där. Andre, joar och filip ville bada så vi träffade dem vid... jag vet inte vad det heter :') haha, jo juste, tramonto tror jag :D Sen blev allt som det blev. Behövde åka hem lite tidigare för att jag inte fick åka buss hem :/
Igår så kollade vi på Baksmällan del 2, sjukt bra ;D Sen åkte vi och handlade lite grejer/mat på ica och åkte sen till bryggan (där vi var dagen innan) för att grilla lite. Men det slutade med att vi gick hem till Jennifer ;)
Det var ett långt inlägg det här ;D hahah men jag e faktiskt rätt så trött. Men jag tänkte att jag kanske ska sno lite bilder från jennifer som hon tog igår :p
OBS! bilderna är tagna av JENNIFER ZACKE, en snygg brud i lyxförpackning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela