-Moa.

SVAR

Publicerad 2011-01-04 13:59:21 i ,

http://images.freshnessmag.com/wp-content/uploads/2010/01/supra-spring-2010-skytop-purple-01-570x523.jpg
Jag svarar här så får vi se om du ser detta ;)
SVAR: Först så visste jag faktiskt bara ett ställe där dom fanns hahah >.< och det var någon amerikansk hemsida, men min lillebror visade mig att dom finns på hollywood.se ;) klicka HÄR för att komma till supra skorna. Dock finns inte dom lila kvar, bara dom svarta, men dom kommer säkert tillbaka :) Oftast använder han Skytop tror jag :s hahah men du måste veta att dom är ganska dyra :p
KRAM ! :)

Kommentarer

Postat av: Fanny Kroon

Publicerad 2011-01-06 12:45:46

Tack så hemskt mycket! Jag har letat och letat och letat men hittar dem inte! Men tack igen! (Du e BÄST!) :D



Har börjat lägga upp inlägg varje dag nu ... Du kan väll kika någon gång? :D



Tack och Adjö, Fågelfrö! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela