-Moa.

GRYM.

Publicerad 2011-02-16 19:08:29 i ALLT.,



så grymt bra ! Det måste vara den bästa covern än så länge av Lady Gaga's Born This Way :')

aja... Skönt att ha gjort svenska provet idag. Har pluggat så mycket, men egentligen var det ju ganska lätt. Men det är analysen jag är orolig över :p vissa skrev typ 4 sidor medans några (inklusive mig) skriv ungefär 1 sida :p Men man ska inte hoppas på för mycket ;) Imorn har vi halvdag, SKÖNT. Men vi har typ alltid halvdagar? :p inte för att det är något dåligt med det.. :p Men då har vi bestämt oss för att åka till centrum för att äta lunch eftersom vi slutar efter gympan.

Nu ska jag nog bara sitta framför datan och kl 8 blir det Glee som vanligt på onsdagskvällar :) ÄLSKA
Är det bara jag som är helt besatt av det? Funderar på att köpa första säsongen eftersom jag bara har sett lite blandade avsnitt från den :p
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRL8znoGjwaWyT-HUeILCQRykOZoPm992yDNOJeKciJY0K4TqpSYQ&t=1
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela