-Moa.

When I wake up

Publicerad 2011-12-13 19:11:09 i ALLT.,

Luciatåget gick väl helt okej idag :) haha, två av våra lärare började gråta :s Man får väl hoppas på att det var positivt ;) haha! Nu är det i alla fall inte långt kvar till jullovet, vilket är otroligt skönt! Hoppas inte på för många sänkningar i betyget bara ;) NU SKA JAG PLUGGA. Gud, jag känner verkligen att jag har blivit en sån där person som bryr sig nästan LITE för mycket om betygen och allt sånt. Aja. Det kanske är positivt det med ;)

Här är iaf 1/3 solon vi gjorde idag. Jag tror att det här är första. Sista gången vi körde var lugnt bäst för mig. Då var jag inte alls nervös, jag var så lugn och kunde typ ta i mycket bättre än här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela