-Moa.

jul, jul, strålande jul

Publicerad 2011-12-20 19:18:42 i ALLT.,

Vet seriöst inte vad jag ska skriva om. Vad bloggar man om egentligen? Typ sin vardag, men vem vill veta vad jag göra liksom? haha. Kan berätta en intressant sak som hände i skolan idag ( once in a life time? )

Igår så spelade vi basket/innebandy på gympan. Vanligtvis brukar tjejerna i våran klass inte vara så seriösa på idrotten men helt plötsligt, for no reason, blev alla galet seriösa. På basketen blev jag fälld och det blev ingen FOUL! det satte igång det hela, typ. Jag brukar faktiskt inte vara en sån person som måste vinna alls, men när saker som det där händer så ändras det helt. Jaja, Alla i laget blev fett sura och spelet blev ännu mer seriöst. NU kommer jag till det roliga. Idag på idrotten fick vi rösta på vad vi ville göra och för någon anledning så ville ha alla ha revansch efter gårdagen. Så det blev basket/innebandy igen. Det blev total fight, i alla fall psykiskt! Gassia började blöda, folk ramlade och jag säger er att man inte kunde se ett enda leende på någon av oss förrän lektionen var slut!

Så, nu vet ni vad som befann sig i mitt huvud at the moment. Trevligt att jag kunde dela med mig!
PS. Det kan hända att jag överdrev lite, men ni fattar vad jag menar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela