-Moa.

BLÄ

Publicerad 2011-12-11 21:54:26 i ALLT.,

TJA

Har snart läst ut The Wave som vi har engelskaprov på snart. Bara 10 sidor kvar! :) Sen äntligen får jag gå på träningen imorn! Fast det kommer ju inte gå så bra.

Jag hatar när folk skriver "The awkward moment when..." NU! Asså... folk har typ skrivit det i ett år och det är bara så irriterande. Det är inte ens roligt längre och det har knappt någon mening kvar... Jaja, inte för att peka ut folk. Absolut inte hahah bara kom och tänka på det...

Fattar inte heller grejen med att man ALDRIG kan ladda upp bilder längre... Vänta, ska öppna chrome och se om det funkar där...

Så nu är jag på chrome...
Nehe... inte där heller....
Aja, slänger in nån bild från arkivet då!
Gud vilken konstnärlig bild. Jag är så artistic av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela