-Moa.

Usch

Publicerad 2010-09-13 04:17:03 i ,

Jag vet att klockan är fyra, men jag måste berätta en läskig sak som hände för typ 20 min sen. Det här är vad mamma och pappa berättade. Det hände när jag fortfarande sov. Dom vaknade av en polisbil som tutar. Så går dom typ upp och kollar. Då springer det två mörkklädda killar mellan vårat hus och våra grannars hus ( vi bor bara bredvid ett hus ). Jag tror inte att mamma hade gått upp och kollat så hon log kvar i sängen när en polis kommer springande precis utanför fönstret och genom tomten fast på andra sidan av huset. Polisen hade sagt " om ni springer släpper jag hunden på er!" men dom fortsatt ju att springa så han släppte hunden. Sen vaknade jag av att en hund skällde. Nu var dom mellan vibyskolan och vårat hus. Den skällde verkligen jättehögt :p men iaf. Då hörde jag att pappa var uppe så jag gick upp och kollade vad som hade hänt. Då berättade pappa att det var typ tjuvar eller nåt. Men dom hade fångat dom. Eller HUNDEN hade ;) sen gick polisen med "tjuvarna" framför med händerna på huvudet på vägen nedanför mitt hus, mellan mitt hus och vibyskolan/rälsen. Och DÅ kommer dom "riktiga" poliserna, dom med typ all utrustning springande. Så innan hade det tydligen varit EN polis utan någonting, och en hund. Då fick "tjuvarna" sånna där handklovar på sig sen försvann dom upp mot basunvägen. Tror jag iaf xd men nu måste jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela