-Moa.

träning, JA TACK!

Publicerad 2010-09-02 21:15:24 i ,

LYSSNAAA!! ---->
Hoooola people!
Ska nog ta en dusch men... ja... orkar inte xd just nu sitter jag och lyssnar på musik :) Måste göra hemkunskapsläxan också... sida 8-14 som jag fick veta av den lilla jenniferen :) På NO lektionen gjorde vi något konstigt, vet inte riktigt vad det va, vi typ "gjorde" magsaft ( haha, kommer inte ihåg vad det heter xd) eller nåt :s Det va iaf fett konstigt :s Är det bara jag som tycker att det är konstigt att våra träningar börjar halv 5 ?! Det finns faktiskt folk som har oturen att gå i 8D på helenelundsskolan som slutar 4 typ varje dag ! Så efter skolan sprang jag och jennifer ut till bussen... men den hade redan gått xd så vi fick vänta i 5 min haha :p Sen åkte vi till centrum och köpte subway :) behövde lite mellis innan jag skulle sätta mig på läktaren i simhallen och titta på det bästa lagets träning. Ni är så duktiga!
lite bilder från igår när jag och jänifäjr satt framför skärmen lite ;)
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela