-Moa.

Shampoo

Publicerad 2010-09-13 22:34:53 i ,

eftersom jag precis har duschat tänkte jag rekommendera shampoo och balsam ;) Dom är verkligen superbra och självklart så fick jag dom i födelsedagspresent från min moster som är frisör ;)
Flaskorna ser likadana ut ;p
självklart så finns dom i mindre flaskor xd det här är typ salongsstorlek. Men jag rekommenderar verkligen det shampoot (?) och balsamet (?) :)
mee todayyyyyy.
HAHA! verkligen dags att köpa ny träningoverall xd Men eftersom vi har bytt sponsor det här året från puma till caan så kommer det dröja ett tag för att dom ska typ göra om utseendet :s
Nu ska jag nog krypa ner i sängen och titta på ett sista avsnitt av LOST innan jag får min skönhetssömn.
poesspoess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela