-Moa.

I need you, I need you now.

Publicerad 2010-09-04 21:55:48 i ,

Som sagt så sov jag hos matilda igår. Vi gick först på bio och såg I rymden finnns inga känslor. Den var väldigt bra, gå och se den! ;) När vi ändå var i Kista så passade jag på att använda mitt oanvända presentkort på gina tricot. Jag köpte ett par jeans som var för små... haha. Jag köpte också en skjorta från cubus. Igår kväll ringde vi till Tim med dolt nummer. Vi sa att det var Bert Karlsson. Vi pratade med dom i säkert 15-20 min innan vi var tvugna att säga vilka det var :p Dom satt och lanade, och det var ju precis vad vi gjorde så vi sa åt dom att komma. kl var typ 12. Men dom ville typ inte. Sen vid kl 3 på natten när vi stod och borstade tänderna knackade på fönstret, JAG FICK EN HJÄRTATTACK!! Vi blev skiträdda men kom sen på att det var dom som kom xd Men dom sa typ bara hej, sen gick dom ? onÖdigt med stort Ö! aja. sen var vi vakna till halv fem. Eftersom vi var vakna så sent så sov vi till 1, tror jag :s Och vid 4 åkte vi hem till jennifer. Sen skulle jag typ hem :p And now I'm here ;)
älskar er. kommer aldrig att sluta göra det, punkt slut! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela