-Moa.

hola ;D

Publicerad 2010-09-07 17:26:16 i ,

hej alihopa :)
har precis pluggat spanska. Inte alls svåra ord faktiskt, det är typ repetition ;) Men nu måste jag läsa fyra sidor NO också. -.-
Behövde fixa SO grejen. Vi behövde gå till valstugorna vid centrum ( som typ alla skolor behöver? ) och fråga alla partierna en fråga.Så jag, Jennifer, Agnes, Lovisa och Thea, om det nu är rätt stanvning xd, åkte till centrum. Det tog nog 45 min / en timme eller något sånt att fråga alla. Men när vi var klara fikade vi på espresso house. Det har liksom börjat bli en vana :p Vi fikade och *host* pluggade *host* blev inte så mycket plugg ^^, Men faktiskt så läste jag NO grejen. Det var ju lite svårt att träna på spanskan där :s Men nu har jag ju gjort den ;) Kunde inte gå på träningen idag eftersom vi hade så mycket.. Men tur att vi har tre träningar iaf.
ikväll ska vi på middag hos min pappas kusin, hon fyller år ;)
kisses from Mr. KIWIEYE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela