-Moa.

heart.

Publicerad 2010-09-17 18:07:58 i ,

here's my day ;
i morse höll jag på att missa bussen. Okej.. fick vänta i typ en minut, men tänk om jag hade kommit en minut senare? då hade jag inte hunnit med den ju?
Första lektionen i skolan var hemkunskap och vi hade läxförhör som ska betygsättas. jag säger bara KORV! Det gick verkligen sämst. Sen lagade vi quinoa sallad som smakade KORV! Den var inte alls god. Sen flöt det väl dagen på.. När jag kom hem skulle jag och mamma åka och köpa färg till mitt rum. Det gick bra, hittade två ärger. Men lika bra gick det inte när vi kom hem och provade färgerna. Ska troligen köpa nya, det var lite fel färg. Förresten så träffade jag Moa Engblom på bussen :D Jag ska nog träffa henne imorn ;)
lovelovelove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela