-Moa.

HANDLA.

Publicerad 2010-09-29 22:01:06 i ,

tjollahej
Har gjort lite läxor ;)
Idag åkte jag och mamma och handlade. Köpte ett par UGGs ( fake ). Kanske ska köpa riktiga sen ;) Sen köpte jag också ett par fred perry skor och en fin tröja :) Blev ju ingen shopping med brudarna, INGEN jag säger det igen, INGEN kunde! Men man får bara göra det bästa av situationen och ta och plugga lite istället. Ligger ganska bra till, tror jag... Imorn är det proppfullt schema som gäller! THUMBS UP FOR THAT!
06.00 mitt alarm går igång och jag går upp och klär på mig, äter frukost, fixar håret, sminkar mig.
07.15 Jag går ut till busshållplatsen.
07.24 Bussen kommer och jag sätter på musiken på högsta volym för att inte råka somna.
07.43 Jag kliver av bussen och går 100 m till skolan.
08.00 skolan börjar, MUSIK!
16.00 äntligen slutar sista lektionen! måste skynda mig till bussen!
16.07 Bussen går till träningen och jag slänger i mig mellis.
16.30 Träningen börjar.
18.00 Träningen är slut och ca tio min senare hoppar jag in i bilen.
18.30 ca, är jag hemma och äter middag.
Efter det är det PLUGG som gäller!
herregud... kommer vara död imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela