-Moa.

Grönalund.

Publicerad 2010-09-22 18:41:59 i ,

omg!! haah Gassia har fått mig att lyssna på tokio hotel haha xd fast man vet ju inte hur länge det håller ;p
tänkte ladda upp bilderna från Grönan i söndags :) tog nog över 100 bilder tror jag xd
Spårvagnarna som har bytt ut bussarna som tar 1000 år att åka från centralen till grönan med ... GILLA SPÅRVAGNAR!
kommer verkligen att sakna grönan haha , det är faktiskt sant..
Stockholm !!!!
kärlekstunneln.
Insane.
haha, Lovisa när vi precis hade åkt Insane.
Insane.
Insane.
OMG!! mitt i allt börjar mitt öga rycka ?? IRRITERANDE haha, nej, nu fortsätter vi med bilderna.
är någon mer än jag som tycker att den där springande killen ser lite.. sådär... konstig ut?
gissa vart jag är ;)
Katapulten.
haha, vilda musen.
Cassandra i jetline :)
kommer sakna stället ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela