-Moa.

TV

Publicerad 2010-11-13 19:18:31 i ,

Igår kväll hade vi världens coolaste disco för 2or och 3or ! ;D Jag var inte med på det andra men jag hoppas att vi fick in massa pengar. Det är ju faktiskt en helg i skolan pengarna ska räcka till! ;)
Efter det så tog jag bussen hem och åt + packade och drog till MOAS HUS där Jennifer, Matilda, Anthon, Leon och Moa låg i sängen. Vi låg väl där i typ 1-2 timmar :p Sen skulle Anthon och Leon 'hem', eller dom åkte ner till norrviken för att träffa leons kompis och sen skulle anthon hem och då gick det ingen buss så vi fick möta honom och typ massa skit som jag inte orkar berätta xp Sen var vi väl bara inne på moas rum och typ pratade :P
Idag åkte jag, mamma och pappa och köpte en TV till mig ! Gissa om jag är glad? ÄNTLIGEN! :D
Vi ska fixa sladden + lite extra grejer, men ändå ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela