-Moa.

TRÅK

Publicerad 2010-11-07 18:58:30 i ,

1. Hur gammal är du om 5år?
om 5 år är jag 19 ! ;)
2. Hur lång är du?
1,70 
3. Vilken är den senaste filmen du har sett?
The Number 23, lite weird sådär ;p
4. Vem ringde du senast?
Linnéa
5. Vem ringde till dig senast?
Linnéa
6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
' Haha, ska alla andra dra? <3 '
7. Föredrar du att ringa eller att skicka sms?
Ringa är FÖR underskattat nu för tiden! ;p 
8. Är dina föräldrar gift eller skilda?
MARRIED :)
9. När såg du senast din mamma?
för några minuter sen :p
10. Vilken ögonfärg har du?
blå
11: När vaknade du idag?
kvart över 9 :o
12. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Idag när jag satt i bilen, skrattade åt min käre bror :)
13. Har du stationär eller bärbar dator?
Har en iMac ( stationär ). Men jag har en bärbar också ;)
14: Sover du med eller utan kläder på dig?
MED ? vem sover spritt språngande naken?
15. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor om jag måste välja, annars sockor !
16. Tycker du om kaffe?
cappuccino :p
17. Är du social?
fråga inte mig ;D
18. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska
PRUTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela