-Moa.

HÖRLURAR

Publicerad 2010-11-17 19:55:49 i ,

haha, mamma har köpt nya skullcandy hörlurar till mig :D Bara jag som tycker in ear hörlurar är bättre? Det är mycket bättre bas.. :p
Just nu tar jag bara en paus från pluggandet. Orkar inte läsa våran religionsbok i mer än 40 min.. :P Har SO-prov på fre..
Men idag så slutade vi tidigare pga att vi inte hade någon matte för att mattehuset var en isbit! Så då åkte jag och Jennifer till centrum och satte oss på espresso house och gjorde matte-läxan ;) Sen tog det ett tag för mig att ta mig hem. Först missar jag bussen med 4 min. Sen springer jag för att hinna med tåget, men såklart missar jag det också.. Så jag satt ute i kylan i 25 min. Men ni får ha en bra onsdags-kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela