-Moa.

påskägg

Publicerad 2010-03-28 00:00:31 i ,

helloj ( nu blev typ hela inlägget i tjock stil, ingen aning varför :S )

nu har jag kommit hem från jennaaaii :) vi hade myskväll med tre rätters middag och påskägg. alla fick fyra var ^^, så nu har jag godis så det räcker till midsommar :D så här såg menyn ut ;


förrätt; nachochips med salsa och ost.
huvudrätt; chicken satay.
efterrätt; frukt som vi doppade i smält choklad.

nån som blir sugen på det sista ?! inte jag ! jag mår illa.. tror jag åt för mycket ^^, men i dag spelade jag match i vallentuna. det gick väl bra. i alla falla när vi spelade bra. när vi spelade dåligt gick det SÄMST ! som till exempel sista matchen -.- men vi kom på sjätte plats av alla som spelade i dag, tionde plats totalt av 25 lag. i morron ska jag spela allsollskan, konstigt namn. där spelar typ alla sollentuna lag mot varandra :p tråkigt. men det blir det i morn halv tolv (: trodde att det skulle vara tidigare, men det var det tydligen inte ^^, just nu sitter jag bara och tråkar eftersom jag behövde gå hem från jennifer "/ ingen är inne på msn eller skype, LOGGA IN !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela