-Moa.

SOMMARLOV

Publicerad 2010-06-10 21:32:10 i MUSIC.,

hellooo, har inte skrivit på skitlänge :S jag vet ! men nu så har jag väldigt tråkigt. varför inte skriva i bloggen?
tänkte jag ^^, men man kan ju hoppas att jag kommer igång mer sen ;p nu kommer ju sommaren snart, och då får man ju lite mer tid :) tänkte lägga upp lite låtar jag lyssnar på just nu :)


Never Say Never - Justin Bieber feat. Jaden Smith


Miss Everything - Sugababes feat. Sean Kingston


California Gurls - Katy Perry feat. Snoop Dogg


Billionaire - Travie McCoy feat. Bruno Mars


Airplanes - B.O.B feat. Hayley Williams of PARAMORE ( hittade inte den vanliga versionen på youtube, det här var någon med eminem i :S men ni som har spotify kan ju söka på den där ;p )


IyIyI - Cody Simpson feat. Flo Rida ( ni måste verkligen kolla på hans klipp på youtube, han är jätteduktig! sök bara på Cody Simpson ;p )

Det var väl alla låtar jag lyssnar på just nu :) i morn får vi SOMMARLOV :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela