-Moa.

Träning

Publicerad 2010-01-07 22:43:30 i ,

Heej sötnosar ! Nu bloggar jag från ipoden igen , det är väldigt skönt för då slipper man sätta på datan hela tiden... Jag var inne på en hemsida och fick veta att nån michael copon hade fått spelat Jacob i new moln, eclipse och breaking dawn om inte Taylor hade tränat så mycket http://images.buddytv.com/battleimages/usr100431082/100431082_20e651db-615b-4c0d-b495-345aef86c57a-copon1.jpg jag är faktiskt glad att det inte blev Michael copon ... Haha :P i dag hade vi äntligen vår första träning efter lovet :D gick väl sådär men i slutet gick det rätt bra ^^ bussen som vi skulle ta till träningen var 15 min försenad !!! Det var rätt jobbigt , fick stressa lite när vi kom fram.. Just nu ligger jag i soffan och kollar på nån film på trean, break up tror jag att den hette, iaf nåt sånt ;P om ni vill hitta på nåt i helgen säg bara till :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela