-Moa.

svar;

Publicerad 2010-01-09 00:47:49 i ,

haade skrivit det här inlägget för en stund sen, men det försvann ? :O






hej alla läsare ! äntligen har jag fått svar från therese :D jag frågade om ett halsband fanns kvar, och det gjorde det ! :D nu gäller det bara att övertyga mamma... ^^ men om jag köper så ska jag antingen köpa halsbandet elr några örhängen :) bestämde precis med moa att vi skulle göra nåt i morn :D just nu läser jag fokis blogg :) fattar inte hur hon kunde vara med i ett youtube klipp "fjortis bloggare" ! :O herregud... om det är nån som INTE är fjortis så äre ju hon ! haha, jaja vem bryr sig :P nu måste jag nog gå och lägga mig... jag och mina sovvanor ska ni veta.... haha häromdagen låg jag och försökte somna från ett, men jag somnade typ halv fyra (: ja, sån e jag...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela