-Moa.

stinsen

Publicerad 2010-01-18 19:52:32 i ,

hej alla glada läsare ! nu har jag varit i stinsen och köpt lite saker,,, iGen ( med stort  g  ;D ) här kommer lite bilder ! :D
                         
                                                    haha, SÅÅÅ fint asså !!! :D
                         
                                                       nagellack :D 39,50 ;-
                         
                               armband som jag köpte bara för att få det andra billigare ;P
                         
                                                     lila tröja från bikbok, 249;-
                          
                                                haha, fiin ! ta bort ansiktet bara ;D




ja, det var väl det jag köpte, och tictac förstås ;D haha beroende ?? skulle ju lägga in lite äldre bilder också, elr
vad man nu ska säga ;) men, det är ju liksom inte så kul när dom är gamla, så jag tror att jag struntar i dom :P kanske lägger upp dom om ett tag när det e kul att kolla på dom igen ;P hoppas verkligen på fler besökare ! :D <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela