-Moa.

sälen

Publicerad 2010-01-03 00:22:53 i ,

hejhej, nu kommer lite bilder sälen + lite julbilder:)


      
              mormor och morfars fina julgran :P



      
       är bara tvungen att lägga in den här sjukt gullga bilden på min hund cindy :P älskar dig <3<3<3


       
soluppgång :) på mitt land innan vi satte oss i bilen och åkte mot sälen.


       
       
kanske inte det bästa vädret när vi kom dit :S verkligen iskallt... tror att vi bara åkte typ 5 gånger :P



      
medans vi väntade på att få nyckeln till stugan tog vi varm choklad (: mums



      
stugan som vi bodde i var väldigt, väldigt liten, men väldigt mysig ^^



      
utsikten från högfjället där vi åkte en morgon ( annars åkte vi i linvallen ) men det var sjukt tråkigt, fanns bara två backar av fyra öppna "/ och dom va blå o röd...



      
kameran var lite immig, men muffinsen ser ju fortf god ut ^^




      
sista dagen att åka skidor, fick lite panik.. måste ju hinna med att åka allt ;P



      
utsikten från stugan, det jobbiga var att vi behövde ta bilen till backarna, men det tog ju bara typ 5 min :P 



    







det var dom bästa bilderna iaf ;Pjust nu jobbar jag på headern.. den blir ganska enkel ^^ måste bara säga att sälen inte var så roligt, elr det var ju roligt att åka. men idre var mycket bättre ^^ det är iaf vad jag tycker :) bestämde med moa e att vi åker till centrum i morn, hela dagen ;o nån mer som ska dit ? 



 pusspuss <3
  
       


      

Kommentarer

Postat av: moaengblom (:

Publicerad 2010-01-03 00:32:12

jag ska ditt, men någon konstig moa marcus, någon som vet vem det är ? X) <3

Postat av: moa

Publicerad 2010-01-08 12:35:51

va ? vad pratar du om ? x) aja, alla vet ju att moa engblom kan vara lite knäpp ibland haha :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela