-Moa.

saker ni inte visste om mig..

Publicerad 2010-01-29 15:07:28 i ,

visste ni att...



... jag egentligen är blond :)

... jag har bott i samma hur sen jag var 1 år :)

... jag lyssnar på green day :)

... jag har haft fyra olika bloggar på ett år :)

... jag följer "The Hills" på MTV

... jag har haft sammanlagt sju st katter ^^,

... jag har sett Twilight typ 15 ggr (aaslänge sen jag såg den nu) ^^

... min sysslings mamma är adopterad från thailand ( haha, det börjar ta slut på alla bra saker ;) )

... i somras läste jag ut "När jag hör din röst" / "New Moon" på tre dagar :P

... jag och jenni kom in på midnattsvisningen av new moon som var från 15 år :D

... jag väldigt lätt börjar gråta när jag ser sorgliga filmer ^^,

något som just du blev "chockad" av att veta ?? kommentera ! :D
puss

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-29 15:10:16

Oj vad många katter du har haft :D <3

Postat av: Moa

Publicerad 2010-01-29 15:49:52

haha, aa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela