-Moa.

rat on a scooter

Publicerad 2010-01-20 16:28:26 i ,

hej allihopa ! just nu sitter jag och spela rat on a scooter på ipoden :) haha
          
haha, så där ser det ut ;P man ska typ hoppa och ta ost och ostbågar :P det e kuligt ^^
ville baka i dag när jag kom hem, men vi hade inget socker... så det får bli en annan dag :P i dag hade vi nya steg i skolan... astråkigt "/ egentligen skulle vi ha engelska i 45 min, men så blev det nya steg i 2 timmar ! :O och vi som hade planerat att åka till donken o äta lunch... så blev det verkligen inte eftersom vi bara hade en halvtimme på oss att äta... och gissa vilken mat det va ?  FISKGRATÄNG ! -.- jag åt inget för vi hade bara en lektion kvar sen slutade vi, då kunde jag ju äta hemma. men när jag kommer hem så finna det inga pannkakor kvar från i går.. då ringde jag till pappa och frågade vart dom var ^^ och han hade ätit dom till lunch :( jaja, har bara ätit två apelsiner i dag och är faktiskt inte speciellt hungrig nu heller ^^ kommentera ! :D
puss

Kommentarer

Postat av: Cassandra (:

Publicerad 2010-01-20 16:54:09

lägg in dagens outfit :) <333

Postat av: Cassandra (:

Publicerad 2010-01-20 16:54:45

glöm inte att kommentera min blogg ;) <3

Postat av: Moa

Publicerad 2010-01-20 21:44:41

neejdå, ska inte glömma något av det ;) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela