-Moa.

nytt år, ny design

Publicerad 2010-01-01 17:37:32 i ,

hej alla glada, hade det väldigt bra i går hos jennifer. även fast jag blev träffad av en sån där pytteliten raket :S såg hur det smällde till precis vid mitt öra, sen bara pep det. trodde verkligen att jag hade blivit döv :S det var sjukt läskigt, jag trodde verkligen det... jaja, det är ju bra nu och jag ska vara glad att den inte träffade mitt ansikte :P har varit väldigt seg i dag, fast det är ju säkert alla. eftersom att vi hade så bråttom hem till jenni i går, så glömde jag naturligtvis min kamera. så det blev tyvärr inga bilder "/ nu ska jag nog börja med den nya designen nu, tror det blir mest vitt :) kommer lägga in lite bilder från julen och sälen senare i dag. kommer säkert bli ganska sent i kväll också ^^

ha det bra alla underbara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela