-Moa.

nya kläder.

Publicerad 2010-01-13 20:15:59 i ,

hejhej ! nu har jag laddat kameran, tagit kort på kläderna och laddat in dom i datan + att jag har tränat klart på spanskan :D

                                         här kommer bilderna ;D

            
                      suddig jag vet, men min kamera blir så ibland :S
                                        vit bh: h&m. rosa: gina  129;-
            
                             blå typ långärmad tröja från gina tricot, 149;-
                                         (jättedålig bild, jag veeet!)
            
                                           tröja från SALT, 150;-
                                             (dålig bild igen...)

ja, sen var det ju min boll såklart men den vet ni ju säkert hur en volleyboll ser ut ? :P hade bara två lektioner i skolan i dag ! :O idrott 08.00 - 09.00 och SO 12.30-13.30 !! resten var typ håltimmar ^^ sen vare ju lunch såklart, men det äter man ju inte i skolan om man har så lång "rast". då var vi hemma hos jenni och hon spelade nåt piñata spel (: har egentligen matteläxa till i morn, men den glömde jag i skolan så jag får göra den i morn ;P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela