-Moa.

ny design.

Publicerad 2010-01-08 14:03:03 i ,

som ni kanske ser så har jag fixat lite med designen ^^ som jag egentligen skulle ha gjort för längesen, men jag tycker att man ska ändra allt på en gång och inte en liten sak varje dag :P ska på träning snart, men jag vet inte ens om det blir nån för det var bara 5 st som kunde komma :S har iaf inte lust att gå på träningen just nu, är väldigt trött och orkar ingenting. trodde att pappa skulle komma hem och äta lunch, men nej tydligen kom han inte som han brukar :P juste, kanske går på träningen iaf, det är ju i stelliten, kunde inte vara med förra gången... vad tycker ni om headern ? haha, jag tycker iaf att den ser väldigt tråkig ut ! tänkte kanske köpa några örhängen elr halsbandet som therese :) tycker att dom är gulliga ^^ ni kanske också ska ta och kolla in hennes blogg ;) vilka tycker ni att jag ska köpa ?? :D<33
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela