-Moa.

myspys

Publicerad 2010-01-20 21:43:26 i ,

haaj ! nus itter jag här och skriver igen, tror faktiskt att flest ville ljusblå. alla svarade ju inte i kommentarer. men ändå :P
                                  Siliconskydd till iPod Touch 2G/2nd Generation
                           så här ser den blåa ut, tar antingen den elr en röd :)


nu kommer lite bilder från i dag :)

                     
när jag skulle gå och lägga mig i går, så hade tydligen någon annan tagit över sängen ^^

                    
                               pappa har köpt en ipod touch till honom själv :P

                    
                             dagens outfit; jeans  JC (?) tröja   bikbok  och en sjal :)
 
                    
                                    just nu dricker jag te :D          JAG <3 TE ( och apelsiner ^^, )

i morgon bitti tror jag att jag hinner skriva ett inlägg. vi börjar tio över åtta, ganska skönt faktiskt :)
puss

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-01-21 19:46:33

Haha :D Cindy ville väl ta sängen innan du hann komma och ta den! :D

Postat av: Moa

Publicerad 2010-01-23 21:59:45

japp ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela