-Moa.

Let's dance

Publicerad 2010-01-08 22:03:45 i ,

Hej allihopa ! Är det bara jag som typ hatar let's dance ?? Hah, man ska ju inte klaga :P menmen. Nån som vill gå på bio med mig i morn ?? Har du hört ryktet om morgans, eftersom alla andra gick på den i dag har jag ingen att gå med :P det gick ganska bra på träningen idag. Karro, som brukar träna oss på fredagar, berättade att hennes kompis skulle komma nästa fredag till våran träning och han var tydligen en av sveriges bästa häcklöpare och han ska träna spänst ( stavning ) med oss :D det ska bli kul. Just nu kollar jag på fist of zen på MTV, ett ganska sjukt program egentligen ^^ men det e roligt. I kväll ska jag nog mest mysa ^^ om inte nån vill göra nåt? :) puss

Kommentarer

Postat av: Cassandra (:

Publicerad 2010-01-08 23:19:05

hejhej moa :)



jag har ny design på min blogg :)

www.bruudar.blogg.se <3

Postat av: moaengblom (:

Publicerad 2010-01-08 23:53:02

göra ngt kl; 22.03 på kvällen ! ;)

ring mig imrg ! (A) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela