-Moa.

kawaii :)

Publicerad 2010-01-23 20:29:31 i ,

hejhej alla ! kunde tyvärr inte skriva något inlägg i går eftersom jag hade en superduper kväll med cassie och jenni hemma hos jenni :) kollade på desperate och åt godis och skrattade :) i dag var jag och jenni i centrum.  det va ju skolmässa där :P



                                                ROLIGA SAKER :)


cupcakenails.jpg image by GreenEyedLillies
jag och jenni hittade dom här gulliga cupcake naglarna :)


blir illamående bara jag tittar... världens största tårta 2009


haha, ser ni vad det är ? ;)


Gulliga cupecakes.









okej, inte en riktig, men ändå ^^,


haha, moa skulle älska dom här ^^ hon som har åkt tll argentina i dag ! dumma henne, jag vill också åka :(

puss

Kommentarer

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2010-01-23 21:05:34

Tack=)

Jag gör nu gratis bloggdesign till den som skulle vilja ha

J..

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2010-01-23 22:10:25

Jippi vad kul.



Har du önske mål på färger? Så du inte får en design med en färg du absolut inte gillar=)



Maila så ska ja knåpa ihop något.

J..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela