-Moa.

kamera.

Publicerad 2010-01-02 02:33:13 i ,

hejsan hoppsan ! jag är inte trött ! håller på med designen o så länge får ni väl stå ut med, ja, om man ens kan kalla det design ? ^^ tänkte visa min nya kamera som jag fick i julklapp :) 
    
                                          fin va ? ;D
i morn måste jag faktiskt göra nåt... jaja, pallar inte lägga upp bilderna från sälen i dag, men i morn :) jag lovar ;D  och för er som inte vet har jag tonat håret mörkare :D blev nöjd :D jag är glad i dag vet ni det ??? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  jaa.



   ni måste börja kommentera mer ! det spelar ingen roll vad det handlar om, bara skriv en kommentar ;) <3

Kommentarer

Postat av: moaengblom (:

Publicerad 2010-01-02 12:56:20

jag älskar dig !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela