-Moa.

haha

Publicerad 2010-01-11 18:39:34 i ,

hej allihopa ! haha, förlåt men var tvungen att ta det här från fokis blogg för er som inte har sett det :P
                 
liksom... vem vill ha en sån ? haha.. i dag var det första skoldagen... kändes väl inte SUPER "/ vi fick veta att vi måste stå ut med bild i " hela veckor till ! ( 2 lektioner) fast en va ju i dag, men ändå ! dom andra får ju ha hemkunskap som är 10000 x roligare :P fick skiitont i huvudet efter lunch och när jag kom hem så la jag mig i mamma o pappas säng och somnade ^^ juste, jessica ska börja på volleyboll ! :D elr iaf vad hon säger nu :P får väl se om hon går på träningen i morn ;D kanske lägger in ett sista inlägg innan jag går och lägger mig :D
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela