-Moa.

centrum

Publicerad 2010-01-05 00:07:25 i ,

hej alla människor, förlåt för igår... höll på att uppdatera min ipod, men datan stängde av sig hela tiden för att den blev för varm och jag fick göra om det tre ggr, så jag hann inte skriva.. i går var jag o s. centrum med jenni o moa :D lite bilder ;D
   
jennifer zacke, www.menjenni.se, som gör lite fina miner när vi hade ätit :) <3


   
          min mat                                       haha, var tvungen...                             


i morn ska jag gå och se avatar med 6 stycken andra... (inte kompisar asså) ska gå med familjen och min fasters förra man och hans fru och hennes son haha, INVECKLAT. har inte så mycket mer att skriva.. jo, fick precis ett spel från itunes, typ golf ^^


puss på er <3

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-01-05 18:18:59

Tacktack för att du la ut den där cpbilden på mig !!!! :(

Postat av: moaengblom (:

Publicerad 2010-01-05 22:40:02

haha, mig med ;p fast tack för att du bara laddade upp en bild (A) ;D



love u .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela