-Moa.

Bilder

Publicerad 2010-01-25 21:05:37 i ,

hejsvejs ! snart fryser jag seriöst ihjäl !! det e iiskallt !!! och här sitter jag med ett hål i ena strumpan ^^ aja, i dag gick jag, cassie och jenni och tog "vinter/naturbilder" ^^ jenni har ju en systemkamera och cassie fick en i går :) men jag har ju min lilla, men den e också bra ! har laddat inte alla bildern, och jennifer hjälpte mig att hitta makro inställningen som jag har "letat" efter :P


råkade sätta på blixten :S den blev inte bra...










var tvungen att lägga in den här bilden (även fast den inte var bra) när vi var små, gick på dagis, så lekte vi vid det här trädet. trädet som e böjt var typ en dinosaurie (en sån här långhals :P) och sen bodde vi i den där lilla "kojan" ^^,


som sagt så hjälpte jennifer mig med att hitta makro inställningen, och då tog hon dom här fina korten :)

gullig bild på stampe ! (inte så bra ^^)

det var dom bilderna det :) vad tycker ni om dom, KOMMENTERA ! :D
puss

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-01-25 21:24:32

dom blev finfina :D <333333333333333333

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-01-25 21:35:09

Fina :) komentera på min frågestund ;) <33

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2010-01-25 23:50:08

Hej Jag ser att du inte har fått in din design än!!! Så jag tänker bara erbjuda detta en gång till.

Vill du att jag hjälper dig med o lägga in koderna till din gratis design åt dig så att det blir rätt o INTE FEL?

/J...

Postat av: Natalie

Publicerad 2010-01-26 14:00:02

okej va braa :D jag lägger till dej nu, säg till när du lagt till mej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela