-Moa.

ännu mera cupcakes :)

Publicerad 2010-01-09 20:57:37 i ,

hejhej allihopa ! nu skriver jag iaf från datan, tänkte lägga in några bilder från i dag och när jag sov hos jenni ^^ elr, nej inte från när jag sov hos jenni, dom e P R I V A T A ;D
                           
något som skulle se ut som cupcakes men helt enkelt inte ville se ut som det (: dom såg ut som vanliga muffins "/ och frostingen blev inte alls bra... rinnig...

när jag tittade på bilderna som jag precis laddade upp såg jag att dom flesta var ganska suddiga, och det här var den bästa, så den får duga ;) i morn ska jag spela SVC (stockholm volley cup) här i sollentuna, det ska bli skönt... förra gången vare på liiiiidingööö ;P hoppas faktiskt att jag inte kommer i svarta gruppen, den svåraste alltså... har ju bara haft två träningar innan och jag känner mig inte alls bra ! jaja, önska mig lycka till bara så ses vi i morn, elr kanske i kväll då ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela