-Moa.

78% !

Publicerad 2010-01-02 17:03:58 i ,

MOA

ROBERT PATTINSON

40.5 %

Det finns definitivt någonting mellan MOA och ROBERT PATTINSON. Varför inte testa och se hur det går?
Fler test på testportalen.se

     jaa, man kanske skulle testa ;D haha Robert-Pattinson-Hairstyle.jpg image by suwarnaadi<33




MOA MARCUS

TAYLOR LAUTNER

78 %

Ett förhållande mellan MOA MARCUS och TAYLOR LAUTNER har goda chanser att bli lyckat!
Testa själv kärlekstestet här!

                  elr kanske det här ???? :D <33 
haha, hittade det på cassies blogg :P skulle ha varit me moa o jenni i dag, men kunde inte "/ ikväll ska jag nog ta en titt på harry potter och den flammande bägaren, ni kanske fattar varför ? ^^ underbara robert pattinson är ju med i den. fast han e ju inte så jätte snygg i den filmen "/ jaja :P ikväll blir det nån sallad till middag tror jag. just nu sitter jag och lyssnar på spotify, här kan ni få min lista om ni vill. ganska mycket sånt som jag inte lyssnar på längre, men ni kanske gillar det ^^ Mooa. tro det blev rätt iaf ^^ jag och länkar asså ... det funkar aldrig ^^ just nu saknar jag träningarna "/ haha. tog ut granen i dag, den barrade sjukt mkt, så fort man typ nuddade den så ramlade det ner :S just nu sitter jag o lyssnar på tiktok - Ke$ha :) jag har tråkigt, nån som vill göra nåt i morn ? :D nästa inlägg blir om sälen :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela