-Moa.

internet...

Publicerad 2010-02-01 19:51:25 i ,

heejsan ! som ni kanske vet så är mitt internet inte så.. normalt, om man säger så.. det ha inte funkat i dag, men nu funkar det, så då går jag ju till datan direkt (såklart) och skriver i bloggen ! :) i går spelade vi u-17 (sexmanna) och för er som inte vet så spelar jag volleyboll ^^, vi vann alla tre matcher och förlorade inte ett enda set ! :D så nu går vi upp i röd grupp/ näst högsta gruppen. egentligen ska vi inte spela sexmanna det här året, utan nästa år.. så det är ändå ganska bra :) i dag har jag inte gjort så mycket, men när jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och sov i typ en och en halv timme ^^, förresten ! någon som vet vem janette eisaman är ? hon vill bli min vän på facebook :S
puss

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2010-02-01 20:32:41

hejhej fin blogg!<3 vart fixar du din design skit snygg ju!<3

Postat av: matilda

Publicerad 2010-02-01 20:32:53

tack :) din är också jätte fin :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2010-02-02 10:21:53

sv: Tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela