-Moa.

IKEA

Publicerad 2010-02-06 11:04:40 i ,

heej !  förlåt, men ni vet... internet -.- menmen.. nu vet ni att om jag inte skriver så funkar inte internet ^^, i torsdags hade vi som sagt "utedag", vi åkte långfärdsskridskor som var sjukt tråkigt. sen gick vi till ravan och där "plurrade" några, alltså hoppade i ett isvak :S det var rätt kul att se allas miner :P i går så var vi centrum (IGEN) :) köpte inget den här gången heller "/ jag ska nog vänta till jag får lite mer pengar ^^, i natt sov jag hos cassie med jenni, amanda och lovisa. vi kollade på film och hade det mysigt (: nu ska jag alldeles strax åka till ikea och handla lite saker, sen i kväll blir det melodifestivalen med familjen hoppas jag ^^, om jag köper något till mig själv laddar jag självklart upp bilder senare i dag ;)

lite olika ikea ;p


vanliga :)

ikea i israel

i ryssland

i kina

i thailand

i grekland ^^,

haha, som ni märker har jag ganska tråkigt just nu, men ska snart åka ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela