-Moa.

cupcakes & chaisaft

Publicerad 2010-02-02 18:35:05 i ,

hejhej ! nu sitter jag framför datan med en cupcake och chaisaft. saften smakar inte alls som chailatte / chaite men den var rätt så god ändå ;p bakade cupcakes hos cassandra i dag :D jennifer var också med :) dom blev väldigt fina ! i dag ska jag nog göra om min header lite grann ^^, det blev ingen träning i dag eftersom jag har så ont i min fot + att jag är väldigt förkyld "/ och i morgon blir det ingen idrottprofil för på torsdag så ska vi åka skridskor och dom som vill får "ramla" i ett isvak, "plurra" som våra lärare säger :P
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA ;D

puss

Kommentarer

Postat av: Linn-Lay

Publicerad 2010-02-02 18:40:49

åhh tack va du är söt :D

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-02-02 18:55:24

tack moa jag hade glömt att vi inte skulle ha nån idrottprofil imorgon ;P <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela