-Moa.

Chai Latte ♥

Publicerad 2010-02-11 10:58:44 i ,

helloj ! sitter här och knarkar halstabletter, har skitont i halsen och därför är jag hemma från skolan också... kan knappt prata :S aja, i går så skrev jag ett inlägg om min chai latte som tydlingen inte publicerades, men som sagt... jag gjorde egen chai latte i går och den blev väldigt bra !

recept;

1. Värm upp vatten och chaite i en kastrull ( inte koka! )
2. sila teét i en mugg och häll i 1 msk ljus sirap
3. värm mjölken, så mycket du vill ha, helst lattemjölk
4. skumma mjölken och häll i den i teét
5. smaka av med lite socker
6. häll lite kanel på skummet :)

asgott ^^, såhär blev resultatet i går :)  ♥




fint va ? ;) nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på tv/sova :)
puss

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-02-11 23:14:22

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela