-Moa.

Skolfoto.

Publicerad 2010-08-31 22:05:15 i ,

HOLA AMIGOS!
Idag hade vi skolfoto :s FOBI FÖR DET! naaj, men hatar verkligen skolfotot. Ensamfotot brukar bli värst! Men det behöver man ju faktiskt inte visa för någon :p Sitter och chattar med Matilda. Efter skolan åkte jag till centrum för att möta upp Matilda och Moa. Vi köpte lite mellis och åkte sen till stinsen. TÖNT som jag är så glömmer jag mina pengar hemma, juste, nu kom jag på att jag glömde mitt busskort hemma imorse också xd Har ju presentkort på Gina Tricot också. Måste nog åka och handla imorn :s
Fixade mitt hår igår. FYRA flätor gjorde det fint :)
pusspuss♥

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-12-03 10:12:10

Ha ha ha, vet du, morfar trodde att du köpte mellanöl!!! det kallades mellis på hans tid. Det var väl inte det? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela