-Moa.

Never say never.

Publicerad 2010-08-06 19:19:53 i ,

Höll precis på att skriva ett inlägg och datan lägger av :p men skriver nu från Lovisa iPod ;) hatar att det är sista dagen. Om jag bara hade min egna kudde här så skulle jag kunna stanna 2 veckor till. Men man längtar ju lite efter alla där hemma också :) imorse när vi vaknade så var det självklart mulet men tillslut blev det sol :) vi åkte bananbåt (igen) idag, det var mycket roligare än förra gången, men det kanske berodde på att det blåste väldigt mycket mer idag. Snart ska vi åka in till gamla stan och äta middag, myspys :) vår buss går kl 9 imorn från hotellet så jag tror inte jag gör nåt långt inlägg, men jag kanske slänger i nåt från ipoden ;) men ni får ha det så bra ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela