-Moa.

INTERNETFEL.

Publicerad 2010-08-16 13:55:38 i ,

helloo. Vårt internet slutade funka igår :s Men igår var jag först i stinsen med Jennifer och Moa, vad som hände där får ni strax veta, hemlis. Efter det gick jag och Moa på bio, vi såg Inception. Alla säger ju att den är så bra, så vi tänkte att vi kanske också skulle se den ;) Den var väldigt bra, men som sagt lite rörig.  Vi bestämde att vi, jag, Moa och Jennifer, skulle sova hos Moisen, men då smsar mamma och påminner mig om min tandläkar tid kl 9.15 på morgonen. Man blir ju så glad! Så jag fick åka hem. Och nu sitter jag här och har ont i huvudet bara för att dom har satt in ny såna där "trådar" i tandställningen... Hoppas verkligen att det bara är några gånger kvar innan dom tar bort den. Fick precis reda på att jag och Jeniifer kom in i samma klass på Helenelund :D Men dom börjar liksom på onsdag, så det var lite sent att säga det nu. Ska prata lite med mamma senare ;)


*INGA BILDER.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela