-Moa.

HELIUM.

Publicerad 2010-08-12 22:41:46 i ,

tjaba tjena :)

Idag var som sagt jag på grönan med Matilda och Moa. Vi som trodde det skulle bli regn idag! Det var ju sol nästan hela dagen :p Aja.. Det blev ju roligt ändå ;) När vi var där köpte jag och Matilda en heliumballong som vi höll på med där inne, det var en mamma som höll på att garva ihjäl sig :p Sen när vi skulle hem så köpte Moa TVÅ heliumballonger, en STOR och en liten haha. Den lilla använde vi på centralen eftersom tåget åkte ifrån oss.
Här kommer lite bilder ;)


vi gick in i Skrattkammaren som jag inte varit i sen jag var liten.

Jag, Moa och Matilda.





haha, när vi tog bilden sprang det in nån liten kille xp



haha, Moa och Matilda









Oxe? haha



Matilda.



Moa, Jag, Matilda



haha, Matilda, Moa, Jag ;p






är det här normalt eller ?



INSANE.


Jag och Moa :p


wiiiii



hahahahaha, MOA xD



hahahahaha, MATILDA xD



För er som inte vet ska dom ju göra om Blåtåget ;)



JETLINE och Moa ;p



KVASTEN.



FLYGANDE MATTAN.



Moa och henne "lilla" heliumballong ;p



Matilda och Moas "stora" heliumballong som vi döpte till KISSIE ;D




haha xp






(vi fick även med tatueringen;p)

(hon fick ett skrapsår i pannan medans moa tryckte henne mot tågfönstret)

Moa och hennes älskling.

Det var alla bilderna för idag ;) hoppas ni blev glada av alla roliga bilder, men SE UPP! snart kommer filmerna från när vi använde heliumballongerna + när vi gjorde KISSIE ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela